loading...
از همه جا از همه چی
F@F@H بازدید : 64 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

رفتم ساندویچى به یارو میگم یه ساندویچ مرغ بده !
میپرسه کوچیک یا بزرگ ؟
میگم بزرگ !
بعد میگه فعلا بزرگ نداریم !
من :| 
ساندویچ مرغ بزرگ :| 
ساندویچ مرغ کوچیک :| 
یارو :| 
کینگ برگر :|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینهمه درس خوندیم !
آخر نفهمیدیم پلیس +۱۰ مساوی چند میشه ! :| 
والاااااا :lol:

 

 

 

 

 

 

 

دل شکستن هنر نیست مردی بزن سرشو بشکن !!!!

 

 

 

 

 همه دردم اين بود

عشقش بودم وقتايي كه عشقش نبود 

 

 

 

 

 

یکی از صوالایی که وختی ازم پرسیده میشه سعی میکنم نشنوم و صحنه رو با آرامش ترک کنم :
! آب کتری جوش اومده ؟
لامسب عواقب بعدی ناجوری داره از قبیل :
قوری رو باید بشوری
چای رو دم کنی
صبر کنی رنگ بده
یه سینی چایی بریزی ، اوووووووووووه ، اصن مصیر زندگی آدم عوض میشه .  

 

 

 

 

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما پولدار !

 

 

 

 

 

  

رعد و برق ۴ مرحله داره :
اول یه نور ازش میبینیم
بعد صداش میاد
بعد دزدگیر ماشینا روشن میشه
بعدشم چون صاحبش خاموشش نمیکنه ما به بهش فحش میدیم . . . 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده محبوب شما در سبک رپ کیست؟
    آیا از 021نیوز راضی هستید؟آن را در چه سطحی میبینید؟
    خواننده محبوب شما در سبک پاپ کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 5,000