loading...
از همه جا از همه چی
F@F@H بازدید : 34 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 

فک و فامیل عیدی جمع شدیم دور هم به پسر خالم میگم چرا آجیل نمیخوری؟
 میگه سالای پیش مامانم آجیلا رو هفت تا سوراخ قایم میکرد بازم همرو پیدا میکردم میخوردم،
 امسال که هیچی قایم نکرده حسم بهم میگه آجیلا رو سم زده

 

 

پسرخالم ۳ سالشه گرفتیمش با هزار زحمت آشغالائه دماغشو خالی کردیم بعد گریه میکنه میگه: بذارید سرجاش.

 

 

بابام هروقت گوشیش زنگ می خوره ب من میگه برو بیارش….
 ی جورایی با رکس احساس همزادپنداری می کنم!:|

 

 


این داستان مربوط میشه به ۱۱ سال پیش:
 پسرخالم وقتی ۵ سالش بود یه جوجه ی بامزه خریده بود یه بار رفتم خونشون دیدم با یه دستش سر جوجه رو گرفته با اون یکی دستش هم پاهای جوجه رو گرفته داره میکشه بهش گفتم: چیکار میکنی؟؟؟ گفت : خیلی کوچیکه میخوام قدش بلند بشه!!!

 


 

دیگه اوضاع جوری شده که وقتی بهت عیدی میدن جوری نگات میکنن

انگار منتظرن باقی پولشونو بهشون پس بدی!

 


آشپزخانه ی ما :
 – مامان امشب قرمه سبزی درست کن!
 – چه خبرته ؟ یه ماه قبل برات پختم! دم به دقیقه که قرمه سبزی نمیخورن…
 – مامان امشب شام چی داریم؟
 – کوکو سیب زمینی!
 – وای مامان دیشب کوکو خوردیم که؟!
 – اولاً دیشب نبود و پریشب بود ، دوماً اون کوکو سیب زمینی با لوبیا بود و این کوکو سیب زمینی خالیه!!

 

 

ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﻳﻰ ﻣﺎ ﺍﻧﻘﺪ ﺗﻜﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﮎ ﺑﻨﺪﻩ ﻯ ﺧﺪﺍ
ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﻫﻢ ﻟﺒﺎﺱ ﻣﻴﺸﻮﺭﻩ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻗﺪﻡ ﻣﻴﺰﻧﻪ:|


نصف شب تو خونه تنها خوابم بعد پسر خالم از دیوار اومده بالا تو خونه مثله گوریل اومده بالا سرم اونم تازه تو تاریکی مطلق صدام میزنه پاشو تا بریم قلیون بکشیم!!!!
 تا چند روز من شوک زده شده بودم فکر میکردم جن دیدم
:(

 

 

من از هیچکس متنفر نمیشم
فقط یه دسته هستند که همیشه ازشون متنفر خواهم بود
اون هم آدمهایی هستند که متاهل اند و دوست پسر/دختر دارند
اصن تا اخر عمر باهاشون مبارزه میکنم تا به پیروزی برسم 
:||||||

 



یه همسایه داشتیم، یه دفه رفتم دم خونشون،درو که باز کرد دیدم کل صورتش قهوه ای،بعد از چند مدت فهمدم شوکوپارس میزدن صورتشون بجای کرم:-|:-|

 

 

یه دوست پسرم نداریم سبزه باشه
13بدر از ماشین پرتش کنیم بیرون... :| :)))

 


دیروز دراز کشیده بودم داشتم چنتا تمرین حل میکردم …
 بابام اومده منو دیده محکم گرفته منو که نتونم تکون بخورم بعد بلند بلند میگه : خانوم پاشو بیا اون دوربین عکاسی رو هم بیار یه صحنه ی نادر پیش اومده !
 مامانم دوربینو آورده بابام یه عکس ازم گرفته میگه این صحنه هر صدسال یه بار پیش میاد !!! اگه این عکسو بذارم اینترنت معروف ترین آدم دنیا میشم …
 آیا من سر راهیم ؟؟؟
 آیا فک و فامیله داریم ؟؟؟
 آیا این داستان واقعی است ؟؟؟

 

 

مرد دو دسته اند:

مردهایی که خیانت کرده اند و دسته دوم مردهایی که خیانت نکرده اند ولی در آینده حتما خیانت میکنند

بدون هیچ استثنایی
حتی شما دوست عزیز


 

 داداشم میگه وقتی موهاتو سیخ سیخی میکنی شبیه فرچه توالت میشی !

 

 

 

دوستم وکیله یه روز رفته دادگاه واسه کار اداری ، سر و کارش افتاده به یه مرد جدی و بداخلاق !
 یارو گفته مثل اینکه تا به حال منو ندیدید ؟ دوستم هول کرده گفته خیر ، زیارت نداشتیم سعادت کنیم شمارو !!!

 

این خانم ‌هایی که میگن ما هرگز ازدواج نمی‌کنیم ...

.

.

.

.

.

.

همون‌هایی‌ بودن که سر سفره شام قهر میکردن ،

۲۰ دقیقه بعدش تو آشپزخونه ۲ برابر میخوردن !!!


 

ه دختر خاله دارم به زور ۴سالشه ۱۳سال تفاوت سنی داریم ساعت ۵ صبح اومده میگه یا پا میشی یا تو چشات جیش میکنم !
 فامیل دیکتاتوره داریم ؟

 

 

 

مـعضل اکثر جوانان ایرانی :

جوانی هستم بیست و سه ساله که گوشی موبایلم به راحتی از جیبم درنمی آید ، چـه کنم ؟

” با تشکر از برنامه ی خوبتون “

 

 

 

یه روز دوست داداشم زنگ زد خونمون مامانم گوشیو برداشت ، یارو گفت : آقا سینا هستن ؟ مامانم گفت : نخیر ، دستشویی تشریف دارن !!!
 یه همچین مامانی دارم من ؛ پسرشو تحویل میگیره در حد لالیگا !

 

داداش دوستم رفته مسافرت ماشینشو یه هفته داده دست دوستم باشه اونوقت داداشِ منم وقتی میره بیرون شلوارَکِشو قایم میکنه نکنه من بپوشمش !
 از داداش هم شانس نیاوردیم …

 

یه خواهرزاده دارم ۶سالشه از صب که پا میشه به همه چرت و پرت میگه تا شب !
 امروز خیلی بی اعصاب بود برگشته به مامانش میگه : عجب گ.ه.ی خوردم که شماها منو به دنیا آوردین !
 کلا نسل جدید داغونن …

 

 

 


به بچه داداشم که به زور ۹سالشه میگم داماده عمه میشی بیای دخترمو بگیری ؟
 میگه حالا وایسا ببین شوهر گیر خودت میاد !!!
 فعلا من …
 بهش میگم خوب اگه شوهر کردم تو میای با دخترم عروسی کنی ؟
 میگه اگه باهام کل کل نکنه و سیبیل نداشته باشه و کلا زن زندگی باشه شاید بگیرمش !
 دوباره من …
 من همسن این بودم فکر میکردم مامان بابام با هم خواهر برادرن …

 

 

یه بار زنگ درو زدن منم رفتم جلوی در گفتم بفرمایید ! طرف گفت با داداشتون کار دارم …
 منم گفتم یه لحظه گوشی !
 اصن یه وضی بخدا ! الان پدر و مادرم دارن دنبال بچه واقعیشون میگردن …

 

 

 

بابام به من میگه این ترم که رفتی دانشگاه چهار واحد ادب و شعور بردار !
 من برم کتابمو بدم پدر و مادر واقعیم ازم سوال بپرسن …

 

 

ﺍﺯ خواهرزادم پرسیدم دایی جون ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻩ ﯾﺎ ﭘﻮﻝ ﯾﺎ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ ؟
 ﮔﻔﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻮ ﮐﻪ هیچکدومو ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﺩﺍﺭﻩ ؟؟؟

 


دقایقی پیش مامانم سراسیمه اومده تو اتاقم میگه یه بسته گوشت از فریزر گم شده تو برنداشتی ؟
 خو مادر من ، من گربه ام ؟ درنده ام ؟ چی ام ؟ که فکر کردی یه بسته گوشت خام و یخ زده رو میتونم برداشته باشم 

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده محبوب شما در سبک رپ کیست؟
    آیا از 021نیوز راضی هستید؟آن را در چه سطحی میبینید؟
    خواننده محبوب شما در سبک پاپ کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 5,001