loading...
از همه جا از همه چی
F@F@H بازدید : 30 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

من تا قبل از بفرمایید شام فک میکردم ایرانیای خارج کشور
همه شون تو ناسا دکتر مهندسن
::
::
یه پشه اومده پیشم نمیدونم از پشه های پیشکسوتِ تابستونه بهش احترام بزارم
یا از این تازه به دوران رسیده های بهاره بزنم بکشمش !
::
::
انقدر همه چی گرون شده که از خونه قهر کردن هم دیگه نمیصرفه!
::
::
داشتم ماهی میخوردم که یهو استخون ماهی گیر کرد توی گلوم
هر کاری کردم در نیومد ،مجبور شدم زنگ بزنم به خدمات شرکت glx
::
::
- غمگین تر از این هم هست که کسی رو که دوست داری نبوسی ؟
+ اهوم ،کسی رو که دوست نداری ببوسی !
::
::
آخه رو چه اصولی بعضیا میخندن رو لپاشون ۲ تا حفره ایجاد میشه ؟
چرا ما میخندیم پرانتز باز میشه؟
::
::
خوش به حال اونایی که چشاشون سگ داره
من که فقط اعصابم سگ داره…D:
::
::
۹۲ جان ! خواهشن سال خوبی باش !
نذار چهار روز دیگه رومون تو روی هم واشه
::
::
بهم گیرمیده که چرا ظرف ماستو می لیسی
والا ماست چارتومنی رو من کارگرای کارخونه‌شم ببینم می لیسم !
::
::
روزگار عزیز
سازهایت دیگر گوش خراش شده اند
لطفا کمی کوکشان کن !
::
::
دلیل اینکه تــُــــپــــــُـــلــَــم اینه که این همه
شعور و شخصیت در یک بدن لاغر جا نمیشه !
::
::
هی بگین انگلیسی آسونه…!
سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند؛
کدام جادوگر به کدام ساعت نگاه میکند
حالا به انگلیسی ترجمه کن!
Three witches watch three Swatch watches
Which witch watch which Swatch watch
روایت داریم ۳نفر بعد از خوندن این دیوونه شدن
::
::
یکی از فانتزیام اینه که وقتی بهم خوراکی تعارف کردن بگم:
«مرسی … الان میل ندارم»
لامصب این جمله خیلی با کلاسه ولی نمی دونم
چه حکمتیه که من همیشه و همه جا میل دارم!
::
::
خیلی بدهکاریم به همه‌ی کسایی که همیشه بهشون گفتیم
درست میشه و نشد…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده محبوب شما در سبک رپ کیست؟
    آیا از 021نیوز راضی هستید؟آن را در چه سطحی میبینید؟
    خواننده محبوب شما در سبک پاپ کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 5,003