loading...
از همه جا از همه چی
F@F@H بازدید : 19 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

ملت شنیدن پیاده روی مفیده اما مثه اینکه واسشون شفاف سازی نشده رو زمین باید اینکارو کنن نه رو اعصابه ما ! 

 

 منتظر


من یه عادتی دارم . . .
وقتی اس ام اس میفرستم و میبینم دوتا حساب میشه ، اول شروع میکنم به حذف نکات ادبی مثل “، ؛”
بعد کلمه های اضافی رو حذف میکنم ؛ مثلا جوووونم میشه جونم یا بووووووووووووووس تبدیل به بوس میشه . . .
اگه اینا جواب نداد شروع میکنم کلمه هارو میچسبونم مثلا بزنگ به جای زنگ بزن یا بسلام به جای سلام برسون . . .خنثی

 

 

 

 

 

 

این که تو فیلما نشون میدن زن با پاشنه بلند میدوئه ، همش جلوه های ویژس . . .
من الان با کفش پاشنه بلند نشسته بودم رو مبل چایی از دستم افتاد !ابرو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما یادتون نیست قدیما یه عده بودن پشت فرمون پراید فیگور گردن میگرفتن و کج میشستن . . .
اونا فک و فامیلای نوستراداموش بودن !

 

 

 

 

دیوونه شدم از بس که خیره شدم به عکس روی دیوار . . .
چقدر سخته آدم اینقدر به عکس خودش نگاه کنه اما هیچ نقطه ضعفی پیدا نکنه !

 

 

 

 

خیلی سعی کردم مث این فیلما دوتا بزنم تو گوش یکی بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض بشه . . .
منتها هروقت اولیو زدم دعوا شد !

 

 

 

 

همیشه یه ایمیل نخونده تو اینباکسم میزارم ، به هر حال آدم باید خودش به زندگیش هیجان بده :D

 

 

 

 

با این گرونی گوشت فکر کنم تا چند وقت دیگه جلوی پای عروس و دوماد مجبورن تن ماهی باز کنن !

 

 

 

 

پیاده شدن از مترو تو ایران مث شنای قورباغه میمونه ، باید جمعیت جلوی در مترو رو بشکافی تا بتونی پیاده بشی !

 

 

 

 

در جواب کسی‌ که بهت میگه : آدم باش حیوون !
باید بگی اگه من آدم باشم تو تنها می مونی . . .

 

 

 

 

مردها کلا به دو گروه اصلی تقسیم میشن :
گروه اول
گروه دوم
تنها تفاوتشونم هم در اینه که هیچ تفاوتی ندارن ؛ زیادن تو یه گروه جا نمیشد ! :|

 

 

 

 

شما هم مثل من وقتی میخواید صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید حتما باید عددش رند باشه ؟ 

 

:D

 

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده محبوب شما در سبک رپ کیست؟
    آیا از 021نیوز راضی هستید؟آن را در چه سطحی میبینید؟
    خواننده محبوب شما در سبک پاپ کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 5,038